terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Thursday, October 15, 2009

aku kenak anok nembiak

aku tek senggaut nak Halley Barrey...melimpas la opis....dpn opis tek ada miak yg diajar aku n selalu kenak buli dalam kelas..so aku tek nangga nya tek tang kedak mengerep-rep seor....aku nanyakla...

Aku:kenapa kamu?
miak ya:Kamu tahu saya kena buli tadi...(dgn suara tinggi)
AKu:siapa buli kamu?
Miak ya:Kamu Tahu....richard dgn freddie buli saya....Kamu tahu...mula2 dia tumbuk kaki saya...kemudian dia pukul belakang saya guna botol air JAckson Ling(nama student kelas ya juak)(soranya makin besar..seolah-olah MOHA dgn aku)
Aku:(sik kesahnya mesar sora ngan aku sebab nembiak tok sik berap bet gil)owh...jadi kamu buat apa lepas tu...
Miak ya:Kamu tahu...saya lawan mereka balik...Kamu tahu...saya TENGKING mereka....(dgn suara yg lebih kuat lagik)
Aku:(shebes ak)jadi skrg kamu pergi office buat apa?
Miak Ya:Kamu tahu....saya mau cari cikgu Suharto(PKHEM kmk org)....kamu tahu..saya masuk tadi dia tidak ada....kamu tahu mana dia(nada agak rendah dr tdk)
Aku:kamu tunggu sini ya...cikgu pergi tengok kat dalam....

aku pun masuk dlm nanyak ngan sidak kerani....lepas dpt jwpn tek aku agaklah miak ya kat luar tek

Aku:dia ada kelas,nanti waktu balik kamu cari dia ok....skrg kamu balik dulu k..nanti cikgu cari kamu
Miak ya:baiklah saya faham....

pas ya tek,aku trus berjalan laj-laj perg ke jamban.....pande terhenti indah aku nak hall ber tek

Miak tok...nang jadi mangsa buli sincenya form 1 bah....nya jadi pelik because of doloklah(tok cerita sorang cikgu ngan aku)waktunya kecik mak bapaknya kerja...then nya ditinggal sorang dirumah n pintu bilitnya di perpo oleh parentnya takut nya ilang kah apa kah(brg makan diengkah lam bilit)...so after that,nya sik bergaul ngan org jadi nya jadi pelikla..camyalah ceritanya....

kesian ku nangga miak tok...dr dolok aku provoke sidak atasan nyuruh nya pindah kelas..tp sampe kinek tok sik dipindah...mmglah nya sik pande,sbb nya slow...tp mun nya diengkah di kelas paling ujung LUNYAI nya oleh sidak antu kelas ujung...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...