terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Saturday, April 3, 2010

Bila ada banyak zz....

ok....tok i nak story pasal zz....istilah yg saya pinjam dr kamus k-bin....

dlm facebook nang rame org ko...arum bulak miak umo setahun kali pun dah berisik facebook,yalah facebook tok nang slalu nyuroh kita leka ko....sampe sik mandik,sik makan,sik begerak...arum bulak boleh nyuroh kta dudok 2-3 hari ngadap komputer sampe tumboh kulat n lalat beterbangan rah atas palak pun kita sik sdr2 juak....huhuhuuhuhuuhuhu(sikda la aku layap sampey gia skali lah)

ok....bila org update komen,tang tuyak jak rasa kita nak komen kan,klik like kah nak...tp nak, mun org nak sik berapa kita rapat ya bg aku cukuplah mun kita like ajak....jgnlah suka komen nak pelik2,tok nyuroh org tang sik berapa nak suka ngan kita kan...

lately tok ku perasan makin byk zz lam facebook......kita update jak,adalah sidak zz tok komen,mun komen nak berkaitan sikhal,tok ntah apa2 jak di komen....kali lam atinya tek asal ngomen jak biar sik paham,baruk atinya tenang kali.....ntah apajak dipkir sidak tok....ish ish ish...sian-sian

so,nasihat dr akulah....bila kita sik tauk cerita n kita sik berapa nak rapat ngan org ya,jgn jak kita ngomen k......

p/s:kepada siapa yg terasa mintak maaplah ah,tp aku sikda engkah nama sapa2........anggaplah tok komen ikhlas dr aku......

2 comments:

  1. mena kata ktk..mun xtauk cita tang duduk renah jak main game lam fesbuk sia..

    ReplyDelete
  2. mena juak kata ktk...main game gik bagus...hehhehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...