terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Sunday, May 9, 2010

tq family n fren...



walaupun lately tok macam2 ajak berlaku pada aku..tapi bak kata org setiap kejadian ada hikmahnya...aku tetap bersyurkor ngan apa jak yg terjadi...

mun ko ingat ko dpt nyuroh aku rasa down...ko salah

mun ko ingat ko dpt nyuroh aku rasa tension...mistake ko

mun ko ingat ko dpt nyuroh aku gila....lagikla salah

apa2pun sikku eran.....aku ada family n fren yg aku sayang....rezeki aku kin bertambah2...ko ader?

tq family n fren yg sentiasa support aku sik kira susah atau senang...sikpat aku nak malas kasih sayang ktk org....mudah-mudahan di murahkan rezeki ktk org...hidup senang kitak org semua....amin.....love u all

p/s after byk gilak blog aku berunsur negatif aku nak postif kan blog aku tok....lak org madah aku tok gil...ndak alah2 emo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...