terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Sunday, June 6, 2010

human vs beast

Tang heavy jak bunyi tajuk.....serius juak aku tek...actually lately tok aku quit bz dgn kerja n so on.....bukan apa bila bz ngan kerja aku dpt melupak byk benda yg menyerabutkan palak otak aku lah....so,mls nak cerita what happened,tapi aku nak share something yg menarik untok kita renung-renungkan...(mun sik best layan jaklah)

so...sila lihat gambar-gambar di bah tok...

apa yang manusia buat.....

Orang kulit hitam dijadikan hamba abdi

Dibunuh sebab warna kulit


Rilek jak makan kaki manusia(sik tauk benakah sik gmbr tok)

kanibal.....(dari cerita canibal holocaust tok..sik kempang ku nangga crita tok ko)
Mangsa perang(nembiak kecik yg sik berdosa)
Potong palak
buang anak(ya ampun)
bunuh anak(kempang!!!)
serey!!!!

so,apa pikir kitak orang....sine peginya rasa kemanusiaan kita yg bergelar INSAN......makin macam2 jak pekerjaan manusia seakan-akan HAIWAN....eh sik boleh HAIWAN lagik mulia....mun sik cayak tangga kitak orang tok...

tangga....pusak tok pun tauk reti....sian nangga owh...

so kita tok sebagi insan yang bergelar manusia....sama2lah kita berkaseh-kasehan antara satu sama lain k.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...