terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Thursday, July 29, 2010

hello hai

Hola,

Selamat bersiaran kembali....setelah seminggu saya sik hupdate,mesti kitak org tertanyak2...apa terjadi pada saya?merajukka(M.O.T.I.P)?menghilangkan dirika (invisible mode lam bahasa serawak)?pisanka(choi)?lari ngan org putehka(k.a.c.a.k ker)?dh jadi supermodelka(s.l.i.m ker)?mesti byk soalan bermain2 lam pikiran ktk org nak.....(apa kata aku melalut byk gilak tok)

Jawapannya.....

saya sangat bz minggu tok,byk kerja yg due date nya ujung bulan tok....kakya adalah sigek duak mslh peribadi yg melanda...aduh2.....ok apa nok sy cerita lam entry tok...owh k,sy nak crita pasal kerja saya lah.

Lamak2 tok sy ingat sy dah ilang perasaan,tetapi apabila berlaku beberapa insiden lalu sy sedar yg masih ada perasaan dlm dirik sy

Insiden#1

Ada sorang miak tok,olahannya nang boleh tahanlah....mun setan kelas bawahan ya nang kalah lah....one day,sy masuk opis,bukan nak poret ngan kakak2 kerani di opis tapi ada urusan ok(sambil2 ya ada juak cerita sensasi oleh sayalah,sik banyak sikit)...eh melalut dah....ok ok.....bila saya masuk tek saya nangga lah nembiak ya tercunggap2 sakit nak bernafas....sy pun sik laleklah sbb saya tauknya ada ampus......sy kelaka ngan sorang kakak opis tek....nanyak pasal urusan kerja....then kali kedua saya nuleh nembiak ya dah tegurin.....lalu beliang n kamboh sy berekot ngagaknya....lalu sy nyuroh kakak kerani ngan sy kelaka nunggah pkkk...sbb sy tauk nembiak tok sik paham apa yg saya madah ngan nya lak....then pkkk dtg n nyuroh nya dudok n bernafas dalam2...kakya oklah nya....(motip crita tok tek....ada juak perasaan sian saya timbol bila saya nangganya kedak ya,waktu ya ilang sekejap apa2 olahan yg nyakit ati pernah nya molah dr dlm ati saya....wpun sy pernah madah mun nangga awk mati pun sy sik kan nangis tapi bila dah mengalaminya sik juak kempang ko).......

Selang berapa ari kakya.....bilanya dah sehat ada gikku nangga olahan sbnrnya keluar....aduh aduh nembiak nembiak

Insiden#2

Ada sigek kelas tok yang saya ajar molah presentation suroh saya(kelas paling depanlah)....bukannya apa susah saya nak molah aktvt ngan sidak sbb sidak tok kedak span bah(sidak lebih suka menyerap tp sik mauk ngeluar apa idea sidak....so the best way ialah sy nyuroh daknya molah presentation....di samping itu,saya mauk melatih sidak supaya kompiden n supaya siadk berani untuk ngeluar idea.....niat lain dalam ati ialah malas nak ngajar bab ya sbbnya agak senang...hua hua hua)....so hari ya saya agak bad moodlah sbb baruk kak meradang ngan kelas yg sebelomnya...so sbgai seorang yg professional saya sik moha lah ngan kelas tok,sbb bukan sidak yang nyakit ati saya....namun muka serut mak setan saya belum ilang...so nembiak pun presentlah...nang aku muji pandey sidak ya ngupas isik ko....but some of them masih sik kompiden....besalah ya.....perlu byk praktis gik kot....so,tyme aktvt sidak molah role play....dlm role play ya nembiak yang agak skema berlakon .....lam ati ku,mesti boring tok.....sekali bila dah start nang perey saya nangga role play....for the 1st time saya ngakak(its mean tetak yg kuatlah nak) lam kelas....sbb jenaka gilak.....dan nembiak jadi terkesima dan diam sebentar.....san sidak kali(pa suroh minum aek mati nak owh).....then baruk sidak nyambung tetak bersama saya.....

Baruk sidak tauk yang saya tok bukan sahaja pandey moha tapi pandey juak tetak nengar lawak......b4 komen2 dr kelas yg most aku ajar ialah madah aku tok sik pernah senyum,serius,cepat naik angin....n paling dasyat pernah aku dengar ialah sidak madah aku K.E.J.A.M....mak.......kejam ke aku?huhuhu....

Oklah yajak nak saya share aritok...apa2 sy akan update dlm next entry...dada......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...