terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Tuesday, September 7, 2010

Kaler Apa?

Selamat bertemu lagik....aritok entry simple jer(simple kot)...saya nok nanyak kita orang baju raya kaler apa?start 2008 saya ada duak baju raya...sigek sepasang ngan family(dari kecik gik) sigek sepasang ngan geng-geng keras saya....so sidak family saya tahun tok make kaler...

manakala sidak geng2 keras saya akan make kaler....


Tapi sik terus sedondon kamek orang (baik family atau geng keras)....temanya sahaja kalernya adalah variasi begitu jugak dengan fesyennya..

mun semua sepasang kaler n pesen nakkah jadi kedak tok kamek orang

So,kitak orang diluar sana...baju raya kaler apa???



Yang lelaki...baju kitak orang pesen giney?

cekak musang??

teluk belanga??

Rempuan...pesen apa?

baju kurung??

baju kurung moden??

baju kebaya??

kaftan??

jubah??

Apa-apa pun jangan jak kitak orang baruk nok ngantar ke tailor baju taim tok...kompom kenak reject...or mun ndak ada kitak orang ditikamkan make enjen jait...

vogue sik tailor tok??

Akhir kata dari saya....
Selamat bergaya di hari raya!!!
Iboh mak egeh gilak...mun terlecok kede muka....

4 comments:

  1. Ku raya tok simple2 jak.. baju lam 4 igek jak lah. Da cekak musang, da kolar. Rona pun variasi laa.. dari biru tua sampeii la ke gold mudak eheh. simple jak raya tok bah hehe..

    ReplyDelete
  2. kmk kaler merah! ^_*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...