terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Wednesday, October 20, 2010

20102010

Hi uols! kacak tarikh ritok kan...but entry tok sik berkaitan dengan kekacakan tarikh tok it just saya nak ngucap congrats kepada dirik pun...


Kenak tek?
Begerekkah saya?

Ada orang masok meminangkah?

Nikahker?

sikdalah,semua jawapan ya sikda kaitan langsung...saja nak propa...

Sebenarnya...

entry marek ialah entry yang ke 100 (minus beberapa entry yang dah didelete atas sebab-sebab peribadi)...kira official lah....

Yahh...
cakah juak nyawa saya berblog tek...

dah sampey entry ke 100 terhasil...

Jadi.....saya nok ngucap...

Especially to...
walaupun sik ramey ney...tapi yang penting meriah hoccay...

Close up sikit...
makaseh oi...sudi follow blog saya...

And also.....
kepada yang maca secara sengaja atau sik sengaja blog saya...

Terimak kasih juak kerana sudi...

melungak nengar loyar saya...

Sik kiralah...cerita

happykah...

sedeyka...

mohakah...

sotkah...

Apa-apa pun...

makaseh agik oi...

teruskan membaca ye...^_^

3 comments:

  1. wahseh...dah 100 entry...kamek lamak gik nak sampei ke thp ya. anyway...kitak byk engkah gmbr kiut2 ho dlm blog tak..suka ngga.

    ReplyDelete
  2. Wasehhh...kin rami dah follower ehek. Rajin2 blogging u.. pat k merami kita2 tok. Lak2 bleh molah gath besar-besaran hehe

    ReplyDelete
  3. BB:tq tq....hehehehe...gmbr oleh dr google jak...hehehe
    FnF:ok sure....lak saya merajinkan dirik...mun ada kesempatan mmg sy akan join ^_^....mmg teringin nak gi sbnrnya

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...