terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Monday, October 11, 2010

Kids do the darndest things....

imej sopan aritok....

Assalamualaikum dan salam sejahtera..... sopan jak bunyi entry... maklumlah entry sebelom tok tang sik semperna jak tutor sayakan ....hehehehehhee..... mintak mahap ye.... Oklah entry kali tok saya akan coba guna ayat yang bait dan manis di dengar orang tua...... saya nok besusey hal miak kelas belakang... tapi dari sudut positif k.... before mala jak nak angkat jabar ngan miak kelas belakang....

nang cikgu tek ngembak epal masuk kelas?

Seperti biasa bila ngajar kelas belakang kita nang kenak prepare dari segi emosi,mental dan fizikal...almaklumlah kelas belakang tok energy nya luar biasa ikit....sidak tok nang terer sigek part tok iaitu nyalin....maklumlah kemahiran lainnya kurang nak.....dipendekkan cerita teknak,ada sigek ari tek saya tengah nulis di blackboard tek.....

tengah cocentrate nulis tek....

tok apa yang saya tulis tek.....siklah tulisan saya kacak gilak gitok....

Tetiba,saya stop....bukan kerana kapur saya patah...tapi ada nembiak nak nanyak soalan(wow lam ati saya dah start nak belajarkah miak tok...coz before nya nang sik lalek gilak ngan apa diajar saya bah).......

cikgu..o cikgu....itu bukan salah eja ka....insan tu bukan eja dia ihsan ka?

Dengan baitnya saya tek berhenti ngajar and explain......


Tapi muka miak ya tek,masih sik paham.....


So, saya carik idea untok explain dengan ayat mudah.....


Baruklah nembiak tek paham.....

Oklah yajak untok aritok...bubbye!!!

6 comments:

  1. kmk pun sik fhm apa di explain ktk cekgu..

    ReplyDelete
  2. aik?? cam terbalit jak reti 2 words ya cekgu????....

    ReplyDelete
  3. bobosukirimo n Fnf:kmk pun penin...hehehhee
    s.o.t;brk kmk perasan...hehehe...ok kmk tukar

    ReplyDelete
  4. aikk..haha initials jd s.o.t alu..bru juak perasan..duhal aku tok sot..haha (-_-")

    ReplyDelete
  5. hehehehehe...sorry.....tapi luculah...baru perasan juak,kaktok tulis penuhlah...^_^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...