terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Wednesday, October 6, 2010

Lamvoit

Hi! Salam bersiaran....wah wah wah...makin meriah kitak orang hupdate...sik kongang aku nok maca semua...namun ku gagahi juak stiap blog yg dihupdate....teruskan osaha gigih kitak orang,saya nyokong 100%.Entry kali tok saya nok cerita insiden yang berlaku pagi tadik...iaitu saya lamvoit masuk kerja....nang collapse ko...hadoh-hadoh...

Ok....seperti biasa pagi tadik lam kol 6 giya abang n kakak ipar saya turun ngantar anak ke nursery....sebelum turun sidak ngejut saya...so...saya dudok kejap..then terus megang handphone ngeset kol 6:15 kerana pagi tek saya rasa palak saya bedenyut-denyut....

Then 6:15 alarm phone berbunyi ngan lagu yang sangat annoying (sengaja engkah lam phone sak angkat)......sedar saya tek...saya snooze kan nya....ala2 delay 5-10 minitlah tek....

gik awal tok....5 menet giklah...

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...nyambunglah tido tek......then,dalam kol 6:50 abang saya balit umah ngambik barang(nasib baitnya balit ke umah agik).....

abg saya:sik kerjakah??

Saya angkat dengan keadaan mamai nangga jam terus san buyan

choi.....nang lamvoit....

Terus masok bilit mandik dan.......madiklah kan


1st time mandik dengan secepat kilat....shampoo+shower foam+cuci muka+berus gigi lam sigek masa....

Lepas ya bergautla saya start enjen and drive ke tempat kerja.....sik saya drive biasa drift saya pagi tek.....

bila senggaut nang terus terrer dreb ko...

Sampey rah simpang 4 tek.....nang beteter jak kereta....tyme tok lah banyak kereta (lam ati merungut)

sikkan semua orang keaheran juak aritok tek...

Sampey-sampey ke sekolah...tek saya terus ngengkah beg ke bilit guru n ambik buku....senggaut lah saya tek nok kelas apa jam dah 7:10...kelas saya start 7:05 ya.....

smart jak rupa walau senggaut nak owh...gila dah nama model nanglah...

Dalam saya senggaut tek...tiba-tiba ada pengawas nyetop saya.....

eh...apa nie??

Saya pun berenti and menoleh...

saya:pahal tek?
pengawas itew:cikgu,kereta kawan cikgu api depan sik tutup..
saya:awak carik cikgu ya...saya senggaut...

Nembiak ya tek,terus menerima arahan dan berlalu...saya pun berjalan laju-laju kedak amu power walk nuju ke kelas....

siklah gitok rupa saya....

Sampey ke kelas tek terus gi ke meja...miak merik salam n suruh duduk...saya pun dudok...sambil mulut saya ngarah miak bukak buku... tangan saya terkuit-kuit merasok stokin

kuatan senggaut sik smpt make stokin...kasut dirasok giya ajak..

Kakya...dah lengkap pemakain...terus saya ngajar....dalam ngajar-ngajar tek nang shanash ko..... berpeloh-peloh jak tuboh..yalah koatna dari pagi dah rushing nak...

ada kitak orang cikgu rupa tok ngajar??

Oklah yajak untok aritok...semoga terhibur...

p/s tq to BSI kerana ngajar saya molah tulisan lam lep tok..


7 comments:

  1. yerrRr..semenjak dah pandei molah blink2, nang lap lep jak la ayat segala ekekeke.. Apapa pun, makseh kerna info entry tok. Bok ku tauk da juak cikgu pandei datang ahey hehe..

    ReplyDelete
  2. hahahhahaha...baruk skali eh....hehehehe...kak kenak ajar mesti apply tkt lupak...

    ReplyDelete
  3. aok..mata kmk alu blink2 juak baca entry ktk tok...kmk tek pke pengawas ya nak nahan ktk tegal ktk dtg lamabat tek..nang melamapau lah ya kan...ehhehe...mek dtg lamabat juak 2,3 ari tok tek sebab bos mek xda kat ofiz tapi ritok bos mek dh masuk ofiz dah..nya pun dtg lambat juak...huhuhu

    ReplyDelete
  4. hehehehehe....sakai jak rupa kmk ko....mun pengawas ya berani nahan kmk tegal mek lmbt nang beranilah bencerlahnya.....

    ^_^ memang best mun kat skolah boleh giya,tapi mun cikgu aher masuk kelas nembiak dah start molah pesta muda-mudi

    ReplyDelete
  5. ahahaha,,paham mek ya..pesat muda mudi..mek org salu jak knak anok cikgu sebab bising glak..sampe bilit guru dgr sora mek org..ada gik ya cikgu pengsan tegal angol glak ngan kebisingan mek org..ooo..tedah cikgu ya koh...

    ReplyDelete
  6. patut la kmk da nangga keta drif pagi tadik rah bulatan sia.kmk pun ngepong sambil driff juak kak ya da bunyi keta polis indah.alu kenak saman eh.kitak kali nak.wahahahaha.nang ada sampe miri indah.

    ReplyDelete
  7. miss Fida:hahahahaha,kitak tok nang kedak olahan miak yang kamek ajar....kamek waktu cikgu sikda pun giya jak olah,ney ndak anak murid kamek giya juak...ada sigek ari kamek madah kamek sik masuk kelas coz ada kenak attend meeting,lalu sidak madah "yes"....ne ndak lalu panas kmk,sebagai ganjarannya,kenak berik homework pake tyme kamek sikda
    labulabi:patutla tyme kamek drift ya...kmk nangga ada orang ngepong dibelakang...hahahhha....dirik duhal.nasib bait saya sik kenak saman...tyme polis nak nahan,kereta kmk btukar jadi transformer...ya polis sik jadi saman....hahahhahhaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...