terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Saturday, November 20, 2010

Alhamdulillah.....

Hi!!! Selamat bersiaran....kepak rasa nyawa kak pulang pengilan umah kawan...dari kol 3.30 petang giya sampey kol 11:++ malam baruk pulang...btw,congrats to asnol n milla....saya doakan kitak duak bahagia ke anak cucuk....entry aritok nak cerita insiden berlaku tengah hari tadik,lepas pulang dari ngembak irsyad iaitu anak adik saya pegi check ke poliklinik....nak nama poliklinik nang rame manusia koh....arum bulak koatan rame tek nak sampey beribu nombor.....boleyy????nang pebulak lah nak.....hahhahahhahahha....

Ok,berbalit pada cerita saya tek....

sedang saya tergeley-geley melungak tb......suddenly....

i phone saya berbunyi (owh tedah berangan berisik i phone miak lok).....then dengan menggunakan tindakbalas yang normal saya menyaut panggilan telepon itew....

rupa-rupanya sidak ITA college telefon...sidak madah nak nyuroh saya jadi tutor bulan 1 tahun depan kelak....

alhamdulillllaaaahhhhhhhhhhhhh.................................ada rejeki sampingan untok saya tahun depan......jadi tauklah kitak orang,off course saya setuju untok ngambik peluang keemasan tok....

so,to bala induk misi dan misi orang laki ITA College...get ready untok bertemu dan diajar oleh saya ya.....aiseh semangat lok...

dengan itu,marilah kita sama-sama berdoa agar....

tahun depan akan menjadi lebih baik lagik dari tahun ini kepada kita semua.....aminnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Ok,till then...yajak....saya dah kepak.....(actually gambar tok nang dah dicarik awal tek,coma penulisan jak baruk ditulis saya malam tok tek)

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...