terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Monday, November 15, 2010

hi kuching and bye bye sibu...


Yayyy.....finally cuti start esok,aku update entry sebelom nyambung kerja-kerja packing-memacking lok....yesssszaaaaaa.........

Ok,pagi tek kat sekolah apa polah ku....

besa camtok rupa meja....

tapi tek....dah jadi hampir kedak tok....cuma ada bungkusan-bungkusan fail atas meja...

bila agaknya saya dapat tempat kerja gitok owh...

aku jadi orang first ngemas meja tek...hahhahahahhahahhahhahaha....

Then pulang kerja tek saya...

pergi service keta n.....

ngator alingment tayar...apa lari jak rasa....

So,malam tok target saya ialah untok.....

nyuci baju....(ish ish seksi lok)

Then,jemor lam rumah jak.....(pa hari dah malam)

ngemas lemari n bilit....

sak jadi kedak tok.....ceh ceh...

kakya....baju-baju n barang-barang engkah lam bag tok...(original dari verikin oi)...

mun masih sik cukup..barang-barang tek..saya akan padat lam laundry basket tok....(bukan kaki saya ya)

tok...pake engkah segala dak laptop..barang2 keciklah....(kaler jak lain....saya mpun coklat tua)

Sik sabar nak jalan esok....huhuhuhuhuhuhuhuhhuhuhuhhuhuhuhu...

sikda jeraya ke kuching kedak tok(jangan nak merik malu hoccay)

lebeh kurang gitoklah perjalanan saya isok.....

To: kuching.....tunggu kedatangan saya ok....

Oklah yajak untok aritok....bye-bye...

saya akan dereb safely...isok....^_^

8 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...