terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Wednesday, November 3, 2010

Susah nak masok

entry kali tok,mun sik cukup umor sik boleh baca k...

Hi Uols!! Pa cer kitak orang ritok??? poret nak owwh.....sikda bah sharing is caring bah dot. Oklah entry kali tok agak 18sx sikit...so mun kitak orang sik sanggup nak maca or neruskan just click button x rona mirah rah sukut kanan ya,k...mungkin ada kitak orang dah nengar cerita tok,mun dah tauk baca jak...mun sik tauk sila baca dengan kusyuk ye...hehehhehhehe

Ok,cerita tok pasal duak orang miak...kita namakan sebagai peeng duak peek...

situasi tek,nya duak tengah study...
Peeng: Peek...o....peek....
Peek:kroooooohhhh.....
Peeng:Antoo,tido duhal....oit bagun(ngerak sambil naci palak peek)
Peek:adek eh....pahal???
Peeng:caken,sempat juak awak tido...blajar gik oi,esok ujian algebra...sakit palak saya maca...sik juak masok-masok tok....
Peek:ileklah....cuba ekot saya...

terus berlalu ke dapur sambil ngambik aek..n kakya terus encurah dirik ngan aek


Peeng:nakpa dipolah awak ya???
Peek:tok petua saya dengar dari mak ngan bapak saya
Peeng:petua nak pa nama giya...pelek kali olah
Peek:ok,tok saya cerita ngan kau...

lalu si peek pun bercerita...
Peek:malam tek saya terbangun dari tido...nok angkat berkemeh...
then,waktu saya nak bilit ke bilit,lalu depan bilit mak ngan bapak saya...kakya saya nengar
bunyi bisin....so,saya nilitlah ke bilit ya tek...(dengan action sekali nya becerita).............
kakya saya nangga tek nak...................
................................ bapak saya tek tengah nimpak mak saya....
apa ndak dipolah sidak berguro giya tengah malam owh??????????
peeng:ntah aku pun sik tauk...sambung crita gik ek.........................
peek:then,saya dengarlah mak saya nanyak ngan bapak saya, "dah masuk kah ling?"lalu bapak
saya madah "lom,susah gilaklah nak masuk"......then mak saya nyaut "mun susah gilak nak masuk,basahkan "palak"....kakya,oleh sebab mata saya kelat tek lalu pulang ke bilit and nyambong tido.....so,siya saya dapat petua tek...mun susah nak masuk,basahkan palak.....
Peeng:owh giya duhal....oklah saya pun nak ngekot petua awak.....(lalu ngambik lebeh aek peek tek masah palaknya juak)
Moral of the story....
mun sik tauk jangan nanyak ngan keli sama selubang...








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...