terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Saturday, December 25, 2010

al i want for christmas is...

Hola!!! apa habar tek? bagus.....mesti kitak orang nak tauk apa yang di wish saya nak.....cuba kitak orang tekak apa di maok saya?(nisot kali aku tok...maok kitak orang tek ahli nujum pandey nok nilit2 apa di hajat aku nak???)

so...mun mauk tauk sila skrol ke debah ya.....
















nampak sik???mun sik nampak skrol lagik...















masih sik nampak? haih....sikhal sikhal....skrol lagik















tada...
nok wish kitak orang...merry christmas...yajak....hehehehehehehehehe..

ok...sila layan lagu khas dilagu oleh saya untok kitak orang semua...
(klik sitok mun maok dengar)

makaseh la sudi melayan....
saya tengah berangan malam-malam tok....hahhahahhahhaha

pesanan penaja:
jangan jerak oi!!! 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...