terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Monday, February 28, 2011

Februari

gambar oleh saya dari sitok

Aih....dah habis bulan 2 ko...sik berasa...dan sik berasa juak lamak dah aku sik update,atas alasan bz kedirik kakya line internet semenjak dua menjak tok agak gampang sedikit...aduh...ok entry kali tok saya nak cerita pasal Februari....

Siapakah februari itew??? nak tauk...sila baca dengan lebih lanjut....

I love february coz....

#1

nya ada 28 ari jak (kadang-kadang 29)

oleh dari sitok

#2

antara bulan yang banyak cuti

copet dari sitok

#3

Saya begerek 

rampuk dari sitok

Yajak...entry nak madah saya gik beblog...ya sik panjang gilak...sikda idea sebenarnya...hahhahahhahahhahahhahhahha

*SILA ABAIKAN #3...sebab ya BULAK semata-mata...HAHAHAHHAHAHHAHHAHHAHA
gambar dipetik dari sitok







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...