terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Wednesday, March 30, 2011

Ayam, Itit dan Burong

Hai uols!!!! penin palak dan sakit mata saya molah TOV tek(tapi saya suka molah kerja kedak tok....best...hayal saya olehnya).....nasib ada pertulongan kawan-kawan seperti kak mel n jaja (nulong ngecheck)....dan cik kong ngajar saya sort...Makaseh oi....jasa anda tidak dapat saya lupakan ye....so untok mereleasekan keTENSENnan kita kerja ari ini....terimaklah sigek video clip baru anak saya iaitu.....


Penyanyi : Nur Atiqah

Suara latar : Aniq Naqeeb (adiknya)

Location : Lam bilit tido sidak

Nama Lagu : Ayam, Itit, Burong kali.....saya pun ndak tauk (olehnya dari nursery)

Video diambik: make phone jak

sekian, terimak kaseh....

p/s dah nangga videonya sebelom tok??? sila klik sitok

2 comments:

  1. Omg..nang la cuteness esp part bunyi burong, kiut jak jariknya molah gesturenya..

    ReplyDelete
  2. hehehehehehehhe.....nya tok nang suka berlagu nektok,tp mun dpn org lain penyupannya

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...