terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Thursday, March 10, 2011

Hikayat Merong Mahawangsa

Aku nak nangga cerita tok...shik uli....mun kitak orang dah nangga ka,jangan caerita papa ngan aku k,aku mauk nangga mpun..HAHAHAHHAHAHAHA...

gambar oleh saya dari sitok


Antara scene dalam cerita tok...

gambar oleh saya dari sitok

Pelakon-pelakonnya:
Stephen Rahman Hudges, Jing Lu, Gavin Stenhouse, Hendrik Norman, Dato Rahim Razali, Wan Hanafi Su, Ummi Nazeera, Khir Rahman, Craig Fong,Nell Ng, Keith Chong, Jehan Miskin, Deborah Henry, Ravi Sunderlingam, Kuswadinata, Mano Maniam dan Faiz Aizuddin Azmi
Sumber dari sitok

Tok trailer cerita tok

Ok yajak....BYE!!





7 comments:

  1. Banyak orang madah cita tok best.. Mudahan juak best..

    ReplyDelete
  2. aku nangga disebalik tabir ya nang best pok.p aku lom nangga juak hehe.nunggu nya kuar dvd lok.beli yang ori,katakan tidak pada cetak rompak.hehehe

    ReplyDelete
  3. nang cepat ktk duak comment ko...yalah mir dah juak best.....labu-labi aku sik sbr nak nangga rah muvie mesti best gik..hehhehehehe

    ReplyDelete
  4. Semua org madah cita tok best.. Mok nangga juaklah klak eh.. :)

    ReplyDelete
  5. kamek ngga cta tok esok..xsaba eh..

    ReplyDelete
  6. masz:kmk dh nangga midnight tek...hehehehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...