terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Thursday, May 12, 2011

Jangan kitak duak catwalk siya...

Jika ditanya tentang cinta,
Macam-macamlah jawapannya,
Anda cinta yang bawa ceria,
Ada cinta yang sanggup merana...

lalalalalalallalalalalala....
(lirik cari mpun mun mauk berlagu...hahhahahhaha)

pahal pagi-pagi dah berlagu soundtrack cerita puteri tok...mmmmmmmm
(gambar oleh dari sitok)

Apa kes....mulakan entry ngan lagu ritok.....mmmmm....dah jumpa kencan ke....ish ish ish......


nak tauk cerita lebih lanjut??? layan..............



Ok, aritok saya nak cerita hal urang bercan yang suka hands in hands bukan hal saya nemu kencan (sebab saya nang sikda kencan...owh ted).....

toklah hands in hands nok dicerita saya tek...

Ok...last 2 night saya gi bank... motipnya adalah untuk ngeluar duit ler....kakya tek dah kak ambik duit tek saya pun ambik keputusan maok pusin-pusin jap sebelom saya balit ke rumah....jadi dekat sigek simpang tek...

tok kata-kata saya dalam atilah...

Bila ku dah belok teknak....tetibalah ada sigek pasangan tek ngecol...

siklah nya duak make baju pengantin...

nya duak nak nyeberang jalan...sib saya sik laju...makanya dah nangga keta saya dah berada di siya...nya boleh selamba jak nyeberang slow-slow....geram ati saya nangga olahnya duak tok...ish-ish ish

lebih kurang gitoklah situasi ketika itu...
(thanks google maps)

Mun kita nangga kereta jangan kita nyeberang....tunggu keta ya lalu lok...keta dah di main road,awak nunggu...lagikpun siya ada traffic light pakeylah traffic light...jangan kita jadi kedak...

pusak....dah keta dekat baruk nak nyeberang...

Sekian sahaja dari saya untok hari ini....terima kasih.












7 comments:

  1. hehehehe......mun kmk d hon mek...kekekke..sak nya 2 terkejut beruk d jeraya ya...huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. auk di hon kmk lupak nak taip...hhehehhee...tetapinya menten jak

    ReplyDelete
  3. yalah kotan syukk gilak hands in hands tek nak..ya sik sedar dunia gik ya.lain kali press laju2 sak mati katak.. hahaha..jaik eh!

    ReplyDelete
  4. nang ganas kitak ko....hehhehehhehehehhehhee

    ReplyDelete
  5. Bok jak kenak reya drebar teksi keluar dari teksi nyeberang jalan selamba pusak maka nya dha nangga kereta kmkorg.. Kakya nya gik molah muka samseng.. eh.. pandei ku gik germa :P

    ReplyDelete
  6. Berik jak muka ganas ngan sidak duak ya.. Ya sidak ingt jangan main2 limpas jeraya... haha..

    ReplyDelete
  7. wa:urang dah salah nya kedey giya lah jadinya

    amir:bena kata awk2....nyawa kita tok bukannya ada spare

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...