terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Wednesday, May 18, 2011

PEMENANG

Ingat sik kitak orang saya ada polah entry pertandingan math is fun...

mun sik ingat klik tok

dan saya telah jumpa pemenangnya....

gambar oleh dari google

nak tauk sapa pemenangnya???


check it out...



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

toknya pun blog...


buktinya molah....




tapikan fiezah91....sigek awak lupak polah....

klik follow kat blog saya....

Apa-apa pun terimak kaseh kepada Fiezah91 kerana gigih dan berani nyahut cabaran tok....untuk itu saya mintak Fiezah91 untuk isik form debah tok supaya saya dapat send hadiah kepada anda...

























Name:


Email Address:


Berik address awak...


number phone untuk dihubungi






Get your own free form like this one.



*nota kaki:
Sekali lagik thanks Fiezah91...







2 comments:

  1. errr.. betol ka ya? hahaha..sik jadi mok nangis seratus ari seratus malam.. :)

    dah mek folo ktk :D
    makaceh ah

    ReplyDelete
  2. ^_^.....betol...sik saya bulak....

    Thanks to u also...^_^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...