terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Monday, May 23, 2011

Setiausaha

mmmm....pa cerita pagi-pagi dah nak mungkar hal setiausaha tokkah.....ada cerita panas pasal secreatary tokkah???

jega sabila nengar gossip....lebih kurang gitoklah reaksi kita.....hahahahhahaa....poret mode



Sebenarnya sikdala cerita panas ney pun....actually camtok,last week kamek urang ada meeting staff....dalam meeting ya aku jadi pencatat minit...so,itu bermaksud saya sik dapat nak tido.....terok nak owh....time meeting ya adalah dari kol 7 sampey kol 12....sik ko rasa nak pisan???? hehhehhehee....time meeting jeles saya nangga beberapa urang tido(tapi serey-serey nulis and nangga bahan meeting)...

time meeting ya boss ada announce yang mesyuarat agung pibg tahun tok akan dipolah pada nov.....shit.........sik saya suka dengar khabar tok....kenak???

sebabnya...

saya ialah s/u pibg....

so..apa kaitannya???

camtok saya dilantik pada april last year......and suppose jawatan tok dipegang setahun....mun dah sampey...

nakkah lebeh dari setahun dah...

dahlah saya tok nang SUKA (guna perkataan berlawanan ya) jawatan tok...

kannn....

Oklah yajak yang nak dikerepak saya pagi yang mulia ini.....sekian,terimak kaseh...


*nota kaki

jumaat tok start cuti.......

p/s

thanks google atas gambar-gambar yang menarik pake saya ias blog tok









4 comments:

  1. Mok d sepak kaki bos ya padah dirik "suka" gilak ngan keja ya.. haha..

    ReplyDelete
  2. hahahhahahhahaha...sik saya berani....

    ReplyDelete
  3. Cuti sekolah, bestlah owh... ktk pun cuti pjg juak...

    ReplyDelete
  4. memang best....tapi tok sik best gilak coz kenak check paper....ujong tahun best....hehhehehhee....cuti apa ktk ms tikot

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...