terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Thursday, June 9, 2011

Mintak maap adik kakak

Helo....nang lamak saya sik bersiaran...maklomlah...kinek tok kan...

cuti...so....most of the time saya akan....




tapi fb rajin saya....hehehhehehhee....and  also saya akan gago ngan...

family... and also...

my lovely fren....

btw....hari selasa tek saya dah sampey ke...

swan city.....sibu....

kan apa.....terdapat beberapa kerja yang perlu saya settle kan....

hampir gitok lah tek.....tapi dah kedak tok ndak juak saya berani....hahhahahahaha...

btw...saya vangga pada dirik kerana saya berjaya....

ngabis check semua paper sebelum saya datang sibu....

oklah....saya sebenarnya madot nak berblog...jadi blog tok sik banyak isik....hahhahahhahha....klah...chow lok....

huaaaaargghhhh.....

p/s :
thanks to google menceriakan blog yg madot ini










2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...