terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Tuesday, July 26, 2011

F*c*book

Haih....lam entry before tok gago mintak tolong ngan mark zuckerberg...apa kes saytunt ngan mark zuckerberg tok.....maok tauk layan jak k....

udah saya nulong nya key in....dahla sik cia saya ritok.....apa gik di maok si saytunt tok...



Sorry ye mark kan saya nak cerita hal awak ritok....saya nak cerita hal spam yang menimbun lam inbox saya....dah saya pun bukan nak cerita hal MUKABUKU polah awak ye....janganla buah anggur buah nenas ngan saya k...

cuba tak urang merati gambar debah tok....(mun debah 18 sik boleh tangga k)

dapat baca sik....sik senunohkan....

oklah yajak dari saya sebenarnya...

p/s

dari ngantar spam cuba berik saya duit tiap-tiap hari....ada juak ngasil....hahhahahhaa

seperti besa gambar ehsan dari google




3 comments:

  1. iyaaaa.. betul itu.. dpd hantar spam, bagus berik seringgit setiap kali antar.. mun dikumpul sampey ribu juak kinek tok kowh..

    ReplyDelete
  2. Mun dikumpul SPAM ya nektok asanya dah buleh meli cincin kedak Rosmah Winehouse.. haha..

    ReplyDelete
  3. Dee: nang benar kata awak....lamak sik jumpa eh....ada masa kita jumpa mun u ada balit sitok...hows life???

    amir:hahahhahahhahahhahahhahahhahahhahha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...