terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Thursday, September 8, 2011

2 juta Paun...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...ap cerit tak orang tek??? sorry lamak sik blogging....maklumla gik raya nak lalu sikda can saya nak ngadap blog and ngupdate....tapi hupdate kitak orang nak saya baca owh.....nang syabas dan tahniah ngan kitak urang sebab rajin ngupdate ko....ada juak bertambah isu semasa saya bila saya maca blog tak orang (nampak benar aku tok poret nak owh)...

Auk...berbalit pada tajuk entry tek nak....2 juta paun....apa kes tang ada-ada jak lamak sik update lalu nak mukak cerita berjuta-juta....adakah saya nak cerita pasal....

(a) roti paun???
saya sik pandey molah puding roti paun ko

(b) berat saya??
maklumla raya teknak....mudah nak piramid makanan nak terbalit di encang kita

(c) dua juta british pound??
sik angkuh muka oleh duit banyak tek???



Ok, sebenarnya gitok.....marek time kat skoool sementara nunggu taim kelas....ngechecklah saya email.....dah dapat bukak tek.....terkejutla saya maca sigek email tek.....nak tauk contentnya??? sila lihat gambar debah....

dapat baca sik????

mun sikpat tok konten pentingnya....

Nya tek dari malaysia....nya madah diriknya ada kanser tahap serius n doktor madah sikda harapan agik.....so, becoz off nya sikda anak n lakinya dah ninggal...n also tok hajat urang ninggal lakinya juak....nya nak wasiatkan kepada saya 2 JUTA PAUN CASH....yah ko ada??? nang takut saya maca email tok ko.....

sik bebukit duit mun saya nukarnya jadi RM???

apa tindakan saya selanjutnya????

saya nang sik reply coz saya takutnya adalah satu kaedah penipuan baru.....maklumlah sidak kinek tok nak pandey jak nak nipu kan.....

oklah yajak untok ritok....till then....bye



4 comments:

  1. Macam2 jak cara orang nak scam nektok.. Mok hati2...

    ReplyDelete
  2. yalah ya.....mun kita sik alert habis....puteh mata jak lak

    ReplyDelete
  3. bah..mok 2 juta paun duit rayo leh kah?kitak mberik.hehehe

    ReplyDelete
  4. hahhahhahhahahahhahaa.......boleh boleh 2 juta paun

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...