terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Saturday, December 31, 2011

Perutusan Khas Malam Tukar Taun

Alhamdullilah syukur ke hadrat Allah SWT kerana kita diberik olahNYA untuk nangga terkatupnya book 2011 dan tebukaknya book 2012. Tahun 2011 tok banyak merik kenangan yang pahit,masam,masin dan ada juak yang manisnya....dan saya rasa semua urang bersetuju dengannya. Tok adalah kerana idup kita tok kedak roda,kejap kita di atas,kejap kita ke debah nak?

Bukannya apa nong,mun ndak alah-alah kita gumbira kakekekekekekekalakubek....jong-jong sot kita kelak.Mun kita ndak alah-alah awan terpilu jak sepanjang tahun jong jong depression kita lak.Jadi yalah keindahan hidup kita tok...jap kita happy jap kita sedih jap lagik sikda perasaan.Bila benda yang kita lalui ya sik berapa nak seronok...nyuroh kita sengsara....koatkan dirik k.Mun benda nok kita lalui ya nyuroh dalam ati ada bunga...idong kembang-kempis dengo-dengo.....jangan kita loba gilak,panjatkan syukor kepadaNYA.

Dengan itu,marilah kita sama-sama berdoa agar tahun yang akan datang tok akan merik SINAR BARU dalam idup kita, sesungguhnya hari-hari yang terbaik masih berada di depan kita bukannya udah tinggal dalam lipatan sejarah. Selamat betukar taun adik kakak!!!

Love,
SaytuntYangFabulous





5 comments:

  1. slmt hari raya..eh.slmt thn br..huhu..

    ReplyDelete
  2. Selamat Tahun Baru! Malam tok sekda nangga sidak men bunga api ka?

    ReplyDelete
  3. cik lyndawawa:happy new year!!!

    amir:happy new year!!! ada nangga kembang api blkg umah....kdk urang beperang jak

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...