terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Monday, January 18, 2010

akhirnya

setelah lamak nunggu,akhirnya dpt surat kompom aku aritok tek 18 januari 2010...sdgkan dlm surat tek nulis aku kompom pada tarikh 3 januari 2008.....yah sik kitak org ketuy...
selamak tok nak mala jak aku bernasib malang ngan surat....mula2 surat ilang sik tauk sapa ambik,tetiba kak cuti ada surat ya terlipat atas meja aku....rasaku org yg salah ambik takut nak merik coz aku dah ngamok sampe ke opis.....kakya dlm bulan 4 last year bila masing2 kwn2 yg sama posting ngan aku yg akhir gik induksi dr aku dah dpt kompom,aku pun wonderlah nanyak ngan sidak kenak aku pun surat sik sampe.....mula2nya di pass around aku,dr sorang ke sorang....last2 apa padahnya surat ku ilang....cuba kitak pos balit....huh? kak ngilang surat urang ilek2 jak nyuruh urg pos balit....dahlah time ya dah bertukar pengetua....nasib bait miss mauk nulong,mun ndak nakkah nahas aku,sapa patut aku salahkan pos malaysiaka salah suratku ilang atau sidak ya?......kakya setiap detik ku tuyak....macam2 alasan diberik antaranya:
nya,sikda tek...nya pegi fotostat(sikda fotostat rah opis ka)
kamek baruk jak transfer ke department tok,org last year dah pindah(selalu jak org berpindah)
sampe ke kch aku ngagak ke opis...nanyak...last2 aku nemu dpt jwpn...aku tek nang dah kompom...just tunggu surat....sampe ke sibu.....2 minggu after start aku nanyak agik,kenak suratku sik sampe2...then sidak madah ngan aku sidak dah pass ke department sigek agik on 23 dec....kol ku ke department ya tek...madah esok kitak kol......kom kamek rusak,baruk di atur(lalu nak rusak)esok pagi2 gik ku kol encariknya tek.....nya madah gik mintak nama kitak lagik lok....kertas ada nama kitak tek tercicir(selalu ada jak nyicir nama org)......berik juak aku...kelak lam 10:30 kmk kol....aku aku tunggu...tunggu aku tek kol 10:45 nya kol.....nya madah udah di pos 4 januari make pos biasa....lalu ku madah mun minggu dpn (which is aritok)sik sampe agik,giney?kitak boleh call kmk...padahnya.....akhirnya pagi tdk dlm kol 11:++ pagi kerani kmk org intercom aku madah surat aku dah sampe...aku lalu ninggal kerja atas meja n bergegas gi opis.....kejoron nak nangga surat yg ditunggu setelah sekian lamanya...akhirnya kompom lah aku....

sekian,terima kasih




terima kasih kerana sudi membaca......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...