terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Thursday, July 8, 2010

arghhhh.........lega


Dolok aku sik kedak tok,aku tok jenis org suka pendam perasaan...aku suka simpan perasaan kedirik jak,sik pande nak madah ngan org until lah sigek ari....bila byk gilak dah disimpan aku dtg selut dada...bila dah rasa sakit giya gilak baruklah aku mula cerita ngan org which is kwn2 rapat aku yg aku percayak.....


sigek gik,aku tok dolok jenis org yg susah nak nangis....sedey giney pun aek mata ku sikkan gugok,tapi rasa piluk ya adalah,mun sikda nang sot kali aku....tp few years back tok,aku dh mula pandey nangis,i mean senang jak nak ngalir aek mata ko.....bukanlah congek...cuma cepat tersentuh hati kunun.......emo sikit la....tp nak bila kak nangis nak lega jak rasa ko.....so sik salah ko,mun kita sedeh or tension kita nangis


And nektok aku tambah gik cara meluah perasaan dgn cara berblog...tok pun boleh melegakan hati ku yg selalu gundah gelana a.k.a jiwa kacau.....rah blog aku boleh ngerepak,aku boleh ngenang dan macam2 giklah



so,bila kitak org maca blog aku emokah,jiwa kacau ka...faham2lah aku sedang membuang rasa sakit dalam dirikku mpun...aku mintak maaplah mun apa yg ku tulis ada nyakit ati sesiapa ka.....ada org sik suka kah.....aku cuma mauk meluah jak....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...