terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Wednesday, July 7, 2010

How Can I Not Love You

mintak maaplah mun ktk org inggar maca blog aku ah.....tp aku rasa nak meluah apa lam ati jak....mun kitak org muntah ijo maca aku mintak maaplah ye...mun ktk org nyampah,trus tutup jak....aku x kec hat

to u....

ntahlah ko tauk kah sik....tp aku nang sikkan madah lah sbb ya nang bukan aku,sik pande ku ko.....mun ko faham,fahamlah....mun sik siklah...

marek waktu kita kuar sama...u really treat me nice......marek payday terus ko carik aku....tqlah ngenang aku ko........ko sik kesah jalan ngan aku.....ko always nanyak pndpt aku which is kacak which is not...ko beli baju pake aku spsng kdk baju ko mpun...ko blanja aku makan...ko kenalkan aku ngan kwn2 ko....yalah nyuroh atiku di main ko....aduh aduh....

camne aku sik suka....

bilaku sedih ko pandey cheer me up
bilaku happy ko pandey menghappykan nya agik
bila ko ada duit ko sik lokek nak ngeluar pake aku
bila ko xda ko sik pandey nak terpintak2
aku sik mauk terlukak tapi aku mpun yang menyescratch dirik ku mpun ngan pisok nektok....ney gaya tuk....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...