terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Thursday, July 22, 2010

lega.... =)

marek lam kol 2 nenek ku ada appointment....kbetolan aku sikda kelas tambahan or ITA n meeting ya aku sikgilah coz awal2 ku mdh ngan MADAM aku nok ngembak nenek ku gi klinik after skolah

habis jak skolah antar brg n tukar baju terus drive gi kampung...bukannya apa takut nenek ku pandey pergi kedirik lak(pernah sampey kamboh sidak family kmk org carik se sibu)......sib bait,sampey2 ya dlm kol 1.15 nya tgh tido.....lalu ku ngeraknya and mdh ngembaknya ke POLIKLINIK(nya sik cayak tmpt lain kecuali poli kat lanang even POLI kat JLN OYA ya pun nya sik cyk apatah lagik HOSPITAL pun nya sik mauk dek2 gikla KLINIK private lagiknya sik cayak)

so siap2 lam 1.40 giyalah kmk org turun....sampey2 klinik ambik result(bukan result 4D ok....result darahnya) ambik nombor semua lam kol 1:50 giya lah kmk duak duduk depan bilit doktor.......tunggu punya tunggu dalam 2:30 baruk doktor masuk(bukan kol 2 kah supposenya masuk?)......oklah....nunggu turn gik.......tauk ajaklah mun poliklinik nak,number giliran kali sampe sejuta (serey)....akhirnya lam kol 3:15 baruk kmk duak masuk

so,b4 jumpa doktor check pressure darah lok.....resultnya 110/70.....legaku darahnya turun...then jumpa doktor.....doktor madah semuanya ok......yarabi lega hatiku nengar.....cuma ada sikit masalah Tiroid jak.....yg lain kedak paras gula,darah,jantung n semua ok.....bak kata doktor ya org umor 28 pun ada yg sik sebagus condition nenekku.....lagik doktor mesan jgn di control gilak makannya....mun nya ingin bolehnya makan,tp jgn byk n jgn selalu gilak ingin n also jgn stop makan ubat la...iyalah berita yg nyuroh aku lega,sik ku bingong bila aku nengar nya sehat

sigek apa nyurohnya sehat giya eh....disiplin makan obatnya bagus....sik pernah skip(mun aku kah....aduh sikpat eh)....selain ya nya nang control makan benar2(aku....huh....adoheh)......dan yang paling aku salute is....nya dh berenti merokok....pehhhhh....tok nang benda yg stkt tok paling sakit nak ku buang......

yajak nak ku share ritok....actually aku nak molahnya mlm tdk tapi line internet mlm tadik nang sik bagus...connected tp sikpat bukak apa2 page.... =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...