terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Monday, July 19, 2010

sakit...

aku mutus biar sakit dolok jangan sakit dudi ari.....tapi,bila aku nak cuba untuk elak dr sik bertemu ngan nya,sikpat ko.....aku sikda kekuatan nak madah sik bilanya ajak temu....camney tok.....aku sik mauk sakit dan aku sik mauk nyakit ati org.....aduh....dilema dilema.......aku dah cuba untuk sik ngonteknya,tp nya pasti akan ada ngontek.....bilanya ngontek aku lom ada kekuatan untuk sik ngankat atau sik reply,sbb nya sik molah salah ngan aku....tp aku tauk makin rapat n makin kerap kmk org berjumpa,benda tok akan bertambah2 complicated.....camney gaya tok?apa nak dipolah?aduh makin penin aku nak miker.....

2 comments:

  1. selagik ko x nguat ati ko mpun, selagik ya benda tok xkan abis. sik salah nok kuar sama kah, sms kah, nyaut tipon kah...ya bukan masalahnya. nama gik kita berkawan. masalahnya adalah apabila ko melayan perasaan ko mpun berlebih-lebihan, ya jadi gia. aku paham, nya pandey memainkan perasaan. jadi mun ko xmok terluka (which is nang dah diexpect akan luka akhirnya), kau patut netap perasaan ko mpun, bila nya start kelakar melelat, ngajak berangan, merik harapan, jgn ngekot melelat. kau yang patut mbak nya balit ke alam nyata. be realistic. sigek ari betul mujor jurus, apam manis juak diguna nya. masa ya mulut nya kali madah masih berguna ngan celorot, tapi nya dah happy ada apam manis masa ya. celorot? apa akan jadi ngan celorot? lalu terus-terusan luka melayan perasaan dirik mpun.

    mun nya nang jenis nginang ladybird, kali x rugi ko berharap. masalahnya, ko kedirik tauk, nya berguna ngan ladybird sementara nya nemu rama-rama. ko kedirik nanggar perangey adik-beradik nya (dan urang2 "belah" ya) mcm ney, pasang sana-sini. bukan ku nok memusnahkan kebahagiaan kau, sik. kita umpama adik-beradik bah mbod. luka kau, luka juak aku. jadi kedong ada masa, sikit-demi-sikit muang perasaan. bukan muang nya terus dr idup kau, tapi muang perasaan terhadapnya.

    yah...panjang jak ulasan dak Fadzilah Kamsah.

    ReplyDelete
  2. tq mbod.....akhirnya aku tenang...nang menar kata dirik.....aku akan coba......

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...