terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Thursday, July 15, 2010

oit kitak

sorry duak tigak hari tok jiwaku sik berapa nak tenteram...byk gilak benda bermain dalam kepala otak saya tok...selain dr problem kedirik,sy bingung juak ngan kondisi kwn2 saya,mcm2 jak sy dgr...hrp kwn2 sy bertabah ah...kuatkan smgt...sy sentiasa support ktk org...

kepada dirik,
jgn binggong,sy tauk dirik pun dh manyak masalah jd saya sik maukla nak menin palak dirik...biar saya handle sy mpun,bukan apa bah susah sy nak madah ngan dirik,kelak sik dirik paham....sy tauk dirik nak bait,tp yalah sy sik mauk problem sy tok nambah kerungsingan di palak dirik...jong2 kin byk uban palak dirik ya...mengata dulang paku serpih jak aku tok...sak palakku mpun dh beruban juak

nang la sy ada madah mun sy diam n sik kelaka ya....sy marahlah maksudnya....tp sy sik marah ngan dirik pun,harap dirik sik terasa....mun sy marah ngan dirik nak,kenak sy mauk keluar di ajak dirik,betol x?so iboh bingung ok...

berik sy masa untuk crk ketenangan lok.....sy sik mauk keadaan jd mkn teruk...

dikesempatan tok sy nk mintak maaplah ngan dirik sbb slalu nyusah dirik...sorry ah....wpun sy dh mdh ngan dirik tp sy nak madah lagik disitoklah....

klah dirik,jaga dirik bait2....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...