terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Tuesday, October 12, 2010

D.A.S.A.R

Bait ready larikkkk........angin bertiup kencang tok....

Hi uols!!! pa habar tek...aritok saya nok ngerepak lok....tok bukan TOPAN biasa tok bisa ngembak TSUNAMI tok..... tok ada rentetan dari entry di mana saya MOHAKETUMKEDONDONAJ dengan sekok manusia yang saya kenal ya.... tok linknya (klik sitok) sak kitak orang dapat refresh balit...kalitok bukannya saya geram ngan NEMBIAK ANTOO KUBOR YA tapi kalitok KAKAKnya agik.....ish ish ish....nang DASAR SIK TAUK MALU.....geram tok...mun saya dah malu saya tek....dah saya napok muka lam LUBANG J***R(yahhhhh geram na atiku)

yah nembiak pun tauk malu....kali dah ilang urat mali kali kitak urang ya....

camtokkah rasanya tek???

Dah gik kitak orang nak nyusah idup orang...sik puas kah kitak orang ya nok nyakit orang dalam diam....apa pekdah kitak orang molah orang giya...SERONOKKAH? sama SERONOK OLEH DUIT DARI LANGIT???? mun giya tek tok SAYA NAK ENCOBA JUAK??? nak cerik apa rasanya teknak??? BENCIK NYAWAku dah ngenang KENAL NGAN KITAK ORANG SEKETURUNAN....daripada KAU sampe ke ADIK KAKAK kau semua MENYUSAHKAN dan MENJENGKELKAN!!!!!

do i look stupid??? mun ya pun rupa ku tang paloi-paloi sik bermakna aku tok paloi or tuyuk termakan boyok

Dalam IDUP tok mun sekali kita dah NYUSAH orang,JANGAN SAMPEY KALI KE-2....nang TOLOLLAH aku mun PERCAYAK.....bak kata OMPUTEH "FOOL ME ONCE,SHAME ON YOU!!!FOOL ME TWICE,SHAME ON ME!!!!(yah dah kluar tutor ibundaku...serey-serey monz)....YA ALLAH,JAUHKAN AKU DARI MENSIA NOK SIK BAGUS PERUT KEDAK TOK.... dahlah NYUSAH orang kakya MEMBAHAYAKAN orang gikya.... jangan NGENANG NYAMAN DIRIK JAK,kenangkan orang yang MAUK NULONG kita sabila kita SUSAH.....JERAK PALAK JERAK IKORku dah nak NULONG KITAK ORANG KO.....sik ku medo nak geger ko..... anggap jak KAU SIK KENAL AKU & AKU SIK KENAL KITAK URANG(urangkah menatangkah antookah? ndakku tauk species apa kitak urang ya)..bak kata urang kelantan MU....MU....AKU....AKU.....(skrip dipinjam dari kamus KAK SAH)

Last but not least,aku harap idup kitak orang SIK AMAN....jiwa SIK TENTERAM....dan aku harap KITAK ORANG TERSIKSA ngan perbuatan JAIK KITAK ORANG DENGAN ORANG...yah,RASA KITAK ORANG NEKTOK....bukan setakat AKU JAK sik berkenan ngan kitak orang....sampey ORANG DISEKELILING KITAK ORANG dah tauk CAMNE ROPA kitak orang yang sebenar.... udah-udah gik kitak orang jaik ngan URANG......

kacak lagik rupa setan kali...

"Jika dosa itu berkaitan dengan manusia perlu diselesaikan seperti mengembalikan harta diambil dengan cara salah kepada tuannya. Jika barang sudah hilang atau habis digunakan perlu diminta halal daripada tuannya. Jika menuduh atau memfitnah wajar memohon maaf atas segala perbuatan."

Take a good look at my face...does it look like i care???
Oh i'm sorry...was I acting like I dindn't care?
Maybe you should try again and I'll see if you'll finally get the point!!

{ini bukan tujuan PROMOSI DIRI ya apatah lagi PUBLISITI MURAHAN(sebab saya mahal k):Kali pertama muka saya mpun muncol dalam blog....berguna juak gambar tok...hehehehe...^_^}

instead of saying "single and heartbroken"....

i prefer "free at last"

Sekian ajak angin tsunami ku aritok....bye2!!! (moga esok ilang segalanya diembak tido malam tok)

Ready nak tido dolok...

Dahan dapat mimpi indah...

5 comments:

  1. pok ko jgan nak publish dirik bena gilak pok.ko kan x tauk da org tgh skodeng nak impose gambar kita semua.wakakakaka.lak ko mangsa seterusnya.wakakaka.melelat indah komen aku eh.hehehe.mbak sabar jak pok.mun x pat sabar gik ko mbak aku skali g disko.k ngilang tensen tek bah.ukan nak g kelai aa.hehehe.

    ReplyDelete
  2. hehehehehe....adoh mistakelah engkah gmbr tok....sikhal,asal dpt meluah lega rasaku...ok lak mbak ko gi disko kita cucuk langit sampey pagi...malas nak ngelaie org kedak tok,sikda hasil

    ReplyDelete
  3. lamak gilak sik nengar cerita kau tok dot.. raya reya pun kejap ajak bertemu.. harus lah kita kelak berlungak muka 6 jam mun bertemu

    ReplyDelete
  4. Odio was here.. yerRRrr ekekeke siappppp! muahahaha!!~..

    ReplyDelete
  5. Nurul oon:hahahahha...ndak ku berani belungak sampe 6 jam..jong2 bebek ngan pekak kitak duak bersuse lak...hehhehe...yalah nang lamak sik bersuse ngan dirik
    FnF:jap-jap...apa odio?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...