terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Sunday, October 17, 2010

who am i?

Jom Main tekak-teki.....

Jangan riso...sik la sesusah einstein molah persamaan...

Make kita rilek-rilek di ujong minggu bah dot....


Bila ari dah SIANG aku ilang.....SUBUH-SUBUH pun aku sikda......apatah lagik PAGI ARI
suka nangga view tok....mun aku pandey ngambar kedak tok,nakkah kacc

Waima TENGAHARI sekalipun.....shannnashhhh eh...

Bila RIBUT ka TOPAN ka aku pun sikda.....
takut ku nangga....tang laju jak

Cuma aku ada dalam HALILINTAR dan KILAT...tapi mun PETIR sikda
rona-roni jak kilatnya lok...

Aku suka ngecol di tengah MALAM...dan juak kala di tengah BULAN....
mun ku engkah gambar tok dolok tek....jong-jong lalu layap sitok ajak kitak org tek

Aku suka ngecol depan LAMPU DIPADAM...
siney api jamban tok deng??

N aku suk nunggu diujong KATIL....
tok bukan kaki saya ye...

Aku sikda lam BAYANG-BAYANG kitak orang...
tok pun bukan saya...

Aku juak sikda lam ROH mahupun JASAD dan jugak BADAN...
camtok kali roh kita beterbangan waktu kita tido...

Jadi siapakah orang semandin telok dinding tok???

Jawapannya.....





#1 TOYOL? ish ish ish SALAH





#2Kak POnti @ PONTIANAK? salah.......................





#3 POCONG? cuba lagik......





#4 Langsuir? sikit lagik.................
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
Jawapannya ialah.......





huruf
kenak??? ok tok explanantionnya....





Bila ari dah SIANG aku ilang.....SUBUH-SUBUH pun aku sikda......apatah lagik PAGI ARI
waima TENGAHARI sekalipun.....
bila RIBUT ka TOPAN ka aku pun sikda.....
cuma aku ada dalam HALILINTAR dan KILAT...tapi mun PETIR sikda
aku suka ngecol di tengah MALAM...dan juak kala di tengah BULAN....
aku suka ngecol depan LAMPU DIPADAM...
n aku suk nunggu diujong KATIL....
aku sikda lam BAYANG-BAYANG kitak orang...
aku juak sikda lam ROH mahupun JASAD dan jugak BADAN...
(sikda nak huruf L lam perkataan rona Mirah nak?)
(ada nak huruf L lam perkataan rona Hijo kan?)

Ok yajak untok aritok...have a nice day!!!

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...