terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Tuesday, December 21, 2010

Aktiviti Hari Ini...

Pagi tadik suppose neman J gi balairingin...coz off sekolahnya tek belum nentu gik sapa masuk kuarters so....sik jadilah nak gi...so,then saya temankan kawan saya Kundur gi ngambar kakak Mel....which is anniversary ke 10 wedding sidak tek,so sidak mauk bergambar....so the first location di gi kamek orang is....

Masjid jamek.....insafku...

Tapi masalahnya nak.......
Saya tek mengalami malfunction wardrobe......seluar panjang saya semua disesah mak saya....so,seluar yang tinggal ialah....
seluar pendek......bila saya encoba seluar adik saya pit gilak jadinya....bila encoba seluar abang saya besar gilak jadinya....

Nasib sidak sik bergambar rah dalam masjid....mun ndak mesti dah kerok-kerok mata urang merati saya berpakaian tidak menutup aurat...after dah bergambar area rah jalan entrance masjid tek...berpindahlah ke area hutan mimit2 kat tepi masjid....so,tengah-tengah bergambar teknak,anak-anak sidak bermain-mainlah tek(besalah nemiak kan)....Kakya,nak sulong tek nak menjolok......
sarang tebuan tanah....hadoh....

Nasib bait sidak nak kecik ya sik kenak sengat tebuan.....yang menjadi mangsa sengatan ialah bapaknya...which kenak di tengkok n ibu jarinya....dan yang paling malang ialah saya....tangan saya kenak sengat......adoiiiiiii,nang sakit ko....sib bait bapaknya tek lekas-lekas nyapu tangan saya ngan tanah rah siya...nang ilang rasanya ko...

After that,kamek orang bergerak ke next destination untuk photoshoot which is dekat...
Muzium Sarawak.....yobih nang lamak dah saya sik datang ke sitok....

After shoot gambar tek...kamek duak kundur tek balitlah ke.....
rumah masing-masing...yah ko ader diam di white house???

Dah petang tek,kamek duak kundur berjanji ngan jijie ngabas lucky (can emie) rah ...
HUS......gambar bila ndak tok ka??

Dah habis ngabas teknak....aku tek nang dah berjanji ngan John duak Ngau nak gi....
Lepak-lepak sama-sama...siklah di rumah rah pasar ler....

Kan apa....kedong ngau dah datang ke kuching teknak ya nak bertemu.....lamak juak dah sik betemu bah. So,before gi ya kamek duak kundur gi makan lok.....makan di sine?
Chicago 7.....Cayak sik kitak orang,toklah 1st time saya makan siya....

Kak makan tek...gi ngambik J kat umah....kakya....raon-raonlah kamek tiga tek make kill time.....apa tek janji nak jumpa kol 11 lebeh....bukan apa sidak duak tek ada....
Caroling....

So....tunggu punya tunggu tek nak...
dekat sejam baruk dapat....

temu ngan sidak duak...

After lepaking tek...pulanglah masing-masing menuju ke destinasi masing-masing.....kak antar J balit...kamek duak Kundur tek singgahlah ke....
7 Eleven Satok....so,as usualla premis ber"air cond" mesti ada sign...

tok nak....so,sabila saya masuk teknak ada seorang orang laki(customerlah) nya tek tengah....

kepas-kepus ngisap rok.....hadoh....come onlah bro....buangla puntong ya before masuk....altough saya pun smoking sik seronok saya nangga orang kedak tok ko....

nakkah....

so.....
hormatilah urang lain rah kedey ya juak k....

Oklah yajak untok aritok.....till then....btw, thanks to....
encik google....coz sentiasa menceriakan blog saya dengan gambar-gambar yang menarik....^_^






3 comments:

  1. Wah destinasi2 yg menarik ya.. Gambar mesjid ya ambik dari bukitkah dari helikopter hoh? Adakah bukit depan mesjid ya yg kita boleh ambik gambar? Perokok tegar pun sik isap rokok ditempat ada sign dilarang merokok ya hoh.. hehehe

    ReplyDelete
  2. aih..tedahnya knak gigit tebuan...kmk rya masa kat bintulu ada juak knak tpi sikit jak..sik sakit..kjap jak sakit pasya hilang..tp sejenis tebuan yg mun gigit nang sakit..bisa bah..urg pdh tebuan ya diam lam tanah..huhu

    ReplyDelete
  3. wa kaljis:tak tau saya,gmbr dr google ya...hehehhehehehhe...yalah perokok tegar

    miss fida:ok dah...hehehehehhehehee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...