terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Thursday, December 2, 2010

Blog Dalam Bahasa Sarawak Part 3

yah ada part 3 indah dah tek....kitak orang ada entry berpart-part...ngegeh ada juak....jangan jak kitak orang ingat cerita lam tb ada banyak season....entry aku pun ada banyak season...entry tok jaklah....hahahahaa...tok part 1 and part 2 (make refresh kitak oranglah)



cerita tok best ditangga..suka aku,feeling-feeling doktor nangga cerita tok..


tok aku sik ngekot gilak....ada nangga ada sik...


tok best juak...suka nangga..


tok pun intresting juak....

for this entry saya nak featured sigek blog ngan kitak orang....

jeng jeng jeng










tok blognya....

mun mauk baca klik sitok

tok facebook pagenya
(menten ada aku enterframe nak owh)


so....kenak blog ini menjadi pilehan saya kali ini...


ermm....

ok,sebabnya ialah:

1) nya ditulis dalam bahasa sarawak

2)cara penceritaannya berbeza

3)ideanya menarik

4)bila entry serius tang sentap ikit baca....bila entry lucu kekekek juak ku olehnya...

5)baca kitak orang pun baruk kitak orang tauk....


Oklah yajak untok kali tok sampey jumpa lagik...bye2!!



oi setan....tetap juak ko sikpat celen aku nak....kata tyra banks dengan angkoh kepadaku





4 comments:

  1. will terjah..

    feeling2 doktor? haha

    ReplyDelete
  2. hehehehehe...pa sikpat jadi doktor nak,ambik feeling jak

    ReplyDelete
  3. Thanks ckgu... :)

    Hmm.. cerita2 series cdak ya kekadang byk nok cita stgh jln.. x abis.. mcm heroes, flsh foward, n byk gik lh..

    btw.. ada tgk How I met Ur Mother? yeah.. cita ya layan... hek2

    ReplyDelete
  4. welcome...small matter...

    sikda nangga,bestkah?lak kmk nangga...^_^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...