terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Monday, July 25, 2011

Aneh tapi nyata

Hola uols.....aritok saya nak cerita sikit kejadian nak angker sikit ditemu saya ujong minggu ya tek....

hihihihihihihihihihihihihihi....sambil bau wangi nyusok ke lubang idong....takut sik?takut sik?


Sebenarnya bukan cerita antu nak saya cerita......hahhahaha....kenak bulak kitak urang....ok, cerita 1st gitok....

last sabtoo malam....seperti biasa saya ngan kundur akan raon-raon di sibu dah saya nak pulang teknak berentila kamek duak rah sigek traffic light coz apinya mirah....

coba tekak siney tok??

tengah mek duak kundur beloya tek sambil nunggu api tetiba jak ada couple atas motsikal muncol rah jalan sigek gik....yang anehnya nak rempuan nak numpang di belakang ya nak...

nang leput kamek duak kundur nangga nya koh...

ompuan ya lom juak tua....eran juak saya....sik rasa nak tegugok kah nya make topi kaledar kedak tok.....adeh-adeh...so mun kitak orang mbak moto coba check bila make helmet k....

cerita 2nd kedak tok....

last sunday saya ngantar kundor ke ck....so,sementara nunggu nya masuk bot kamek duak makan le kat key pey cey.....dah abis makan teknak....masuh tangan lah saya...time saya basuh tangan nak ada rempuan depan saya.....lepas rempuan ya masoh tangan nya nak ngerin tangan kat hand dryer....

hand dryer sia semetik....engkah jak tangan debah lubangnya nya akan ngembus angin ke tangan kita..

oleh sebabnya ada punat kedak tok....diketok-ketok rempuan ya nok bulat yang sikpat ditekan ya....oleh kerana nya sikpat disurohnya saya lok....saya tek malas nak bebunyi takutnya kede...so saya masuh tangan saya jakla.....tengah saya masuh tangan tek nak...nya madah ngan kawannya yang hand dryer ya rusak.....so, diam jak saya tek.udah saya masuh tek terus saya ngering tangan.....bilanya nengar mesin ya berbunyi,nya nang terus kekekekekkekekkeekkekekek belakang saya.....

oklah yajak untok kali tok....dada....

p/s
seperti biasa gambar oleh saya google...




2 comments:

  1. Haha.. ADa juak ompuan sik pernah k helmet ngn betul ka? Hadoh2.. Leput jak nangga...

    ReplyDelete
  2. yalah tek....eran juak ku...hahahhahahahhahahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...