terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Sunday, July 24, 2011

Espemen

Hola uols!!! Pa Habar tek??? Bagus....mun bagus alhamdulillah....aritok saya nak share sikit pasal espemen nak dipolah saya lam kelas ngan kitak urang....selamat membaca ye...

camtok kita molah espemen...



So....during last period ari jemat riya.....saya tek ngajalah dengan penoh kasih sayang....why??? coz ari jemat n nya last period bah nong....malas saya nak moh-moh...

mun saya disuroh ngajar subjek tok....meradang saya kali....apa saya pun ting tong ting tong juak...

dah saya bait tek...adalah duak orang nemiak....sik berenti-berenti kelaka....

nya kelaka sik bisin....tapi dapat didengar sayup-sayup nyucok telinga saya.....

So, saya tegorlah dengan bait....bila saya tegor and berenti sidak berenti....bila satart ngajar start balit.....sampe saya nanyak ngannya duak gitok.....

eh mati kah awak mun awak sik kelaka....

then diam balitnya.....kakya ada gik start....then abis saya ngajar.....saya nyuroh semua orang diam....then saya padah...

ok....lam masa 5 menet kita semua diam....sorang kelaka cikgu tahan 5 menet....mun duak orang 10 menet...begitulah seterusnya....ok....

maka keadaan kelas pun sunyi sepi......then....

bell bebunyi menandakan masa abis n 5 menet udah berlalu...

miak maseh diam....apa takut kenak tahan...so,saya pun membuat ulasan....

ok....sekarang,saya maok kitak orang pegang dada kitak orang....

masih bedegup sik jantong kitak urang???

nemiak : maseh....

then....engkah tangan debah idong kitak urang...

gik maseh napas kitak urang???

nemiak : maseh....

kan,benar sik kata cikgu...sikda urang mati mun berenti kelaka...nak???

muka nemiak nak sik berenti kelaka ya nang tersentap...nah padan muka mu....

sekian,terimak kaseh...

*nota kaki:
saya mempunyai sora yang sik besar....jadi bila saya kelaka nemiak sik boleh kelaka....sebab ya saya menekankan gilak part jangan kelaka tok...^_^

gambar-gambar dalam blog tok bukan gambar sebenar...semuanya oleh saya google..







2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...