terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Thursday, March 29, 2012

kedondong juice

Hello uols!!! Pa habar tek? Aritok saya nak share sikit pasal projek saya and the geng last monday....tapi sebedau kitak urang maca entry tok...saya nak merik amaran lok,misal ktk urang minat benda2 masam,entry tok boleh nyuroh kitak urang jujoh lior and kembang lior.....saya mintak maap mun kitak urang terus tengok kak maca entry tok k...hehhehhehehhee....

bukan aek lior saya k...
(oleh dari google)

ok...jom kita mulakan....mula-mula....



pegi ke market.....carik kedundong mudak n kecik....then kupakkan kulitnya....then,jangan lupak basoh k...

kakya...

 mun juicer kitak urang nak besa-besa pun....potongkan kedundong ya kecik-kecik sikit supaya senang nak diblend(betol ndak word tokka?....encang jak)........

dah habis semua di machine ktk urang tek....

kumpolkan juicenya dalam bekas aek....hampasnya buang k....

lepas ya...
 (tq kak ct jadi model.....btw,kacak gelang n cincin ya)
engkah ais...kakya tembah sembui serbuk n aek gula secukup rasa k....

finnaly....
tuang dalam gelas masing2 n tambah samboi mengikut selera masing-masing....


^_^

~sELaMaT mEnCoBa~

*nota kaki:tq to cik kundur ngajar saya molah aek tok....nang nyem dot....tq tq tq

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...