terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Wednesday, April 4, 2012

menunggu

Berapa urang dari kitak urang suka nunggu? mun suka nunggu, angkat tangan. tapi make sure sikda urang kat kerek kanan kitak urang...takut dipadah sot kelak ngangkat tangan depan pc,laptop,tablet or phone kitak urang....hhahahahhahaha....

aritok saya nak share beberapa gambar pasal nunggu....layan k...


last thursday...saya neman abang saya meli barang....so tugas utama saya adalah untuk jaga 2 urang anaknya...lepas survey barangnya kat pasar...kamek urang singgahlah di farley...nya nak meli barang makan....so,saya tinggallah dalam kereta dengan ananknya.....

mula-mula...
maseh santun dan terkawal....

10 menet setelah itu....
mula berdango....main tepon-tepon

20 menet...
dah main dekik-dekik kerusi...konon-kononnya tengah mbak moto besar....

30 menet...keadaan menjadi tidak terkawal....kreativiti mereka semakin meninggi....



mauk tauk apa polah sidak???




10





9





8





7





6





5





4





3





2





1






jeng jeng jeng




tada
bergayut.....hahahahahhahahhahahha

jadi kesimpulannya di sitok...menunggu menghasilkan kreativiti anak-anak ya...tapi jangan ditandah anak-anak nunggu dalam kereta kedirik ajak...mesti ada pengawasan dari urang dewasa mun ndak lain jadi nya kelak.
sekian,terima kaseh.

*nota kaki...
aksi-aksi ni dilakukan dibah pengawasan urang dewasa...dan aksi ini tidak berbahaya kerana keselamatan mereka sangat diutamakan...dan kanak-kanak ini tidak dieksploitasikan untuk kepentingan blog ini...







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...