terimak kaseh sudi klik

Pengekot Palak Setan

sapa sik klik can apek

Tuesday, March 20, 2012

menyepi

Hi uols!!! Nang lamak dah saya sik ngabas sitok....bukannya apa,saja nak menyepi...(cerik artis jak)...btw,bukannya apa bila nak update jak terbantut oleh macam-macam hal....bukan setakat hal jak, oleh sikap mim alep lam alep sin juak (faktor utama sebenarnya). Nak cerita banyak benda nak dicerita tapi bila dah bukak blog tup tup idea tek hilang,lalu madotlah rasa....seompama bila kita nak ber teknak sampey ke jamban nangga jamban ya sik berpaip(ceridak do juak perumpaan)....nang banyak jak alasannya owh,mun nembiak merik macam2 alasan udah beraleh muka miak ya disut.

Btw, menyepi tok bagus juak kdg2....nak lari dari kontroversi(ko tek kachak banyak kontroversi!!! mun dibaca Kak Lehot memang aku jadi topiknya seminggu-minggu kali...matiler). Ok, kembali ke tajuk asal, sikda urang suka perasaan sepi, nar sik? semua urang mesti maok happy2....tapi ndaklah happy hour hari2 nak,jong2 urang madah kita tok nisot. But, kadang-kadang bagus juak menyepi tok....kan apa,bila kita menyepi kita boleh muhasabah dirik.....kita dapat meluangkan masa untuk kita mpun....siney nak kita tuju sukati tapun.....tapi jangan lamak gilak menyepi jong-jong putus segala wayar ke cpu utama kita lak....lalu halusinasi.....choi choi....astaghfirullahalizim, coba nyebut nauzubillah owh.

Sebut pasal menyepi tok teknak....bila kita tek menyepi bukannya maksud kita sik ong kah sik acak kah nak.....mestinya ada alasan tersendiri.....ada yang menyepi tok untuk melakukan metamorphosis, ada juak yang menyepi tok nak mendalami elmu dan ada juak yang menyepi tok atas alasan saja-saja jak.Apapun alasan kita nak menyepi tok teknak pastikan kita jangan menyimpang dari landasan agama serta norma kita k.

ok yajak lah untok ritok,saya nak nangga tv lok....apa-apapun love uols!!! 

"don't be afraid of yourself, love yourself coz u are beautiful. Once U start love urself people will start loving U back." -Dr. Joe DiAngelo

2 comments:

  1. YAhh.. Nang lamak la sik mengeblog.. haha.. Mbak ilek2 jak dolok sia.. Neytauk ada idea2 yang best k cerita kelak...

    ReplyDelete
  2. tq sudi drop by n comment wpun dah lamak sy nyepi....hehehehhe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...